Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

INGYEN 14900 Ft. feletti kiszállítás                                                      Akár 12% Hűségkedvezmény


Üzleti feltételek
Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Eladó: eGalanteria, s.r.o. társaság (a továbbiakban csak „eladó”), székhelye: Trieda SNP 408/59, Košice, Szlovákia cégjegyzékszáma: SK2023839004, bejegyzésre került a Kassa I Kerületi Bíróság Cégnyilvántartásában, az s.r.o. szakasz, 33037/V számú betétlapjára.

 

A megrendelések feldolgozása

Rendelését a hét bármely napján, bármely időpontjában elküldheti. A megrendelések feldolgozása azonban csak munkanapokon történik 9 és 12 óra között. A munkaidőn túl beérkezett rendelések az azt követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
Munkatársunk minden esetben emailen vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy a termékek adatlapján megjelenített képek, színek technikai okok miatt eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a beszállítóknak felróható hibák miatt, vagy a rajtunk kívül álló okok miatt történő változásokra (pl. különböző partyszámokból származó színárnyalat eltérésekre, beszállító késedelmes szállítása miatt).

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Részteljesítés esetén a vásárló által előre átutalt vátelár azon részét, mely teljesítésre nem kerül visszautaljuk a vevő számlájára.

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők,az ÁFÁ-t tartalmazzák, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek a termékről készült valóságos képek. Nem vállalunk felelősséget azonban a webáruházban, illetve a Felhasználó böngészőjében megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt (a színbeállítások, a kijelző beállítása, minősége miatt).

 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése


Minden esetben előre megbeszéltek szerint egyéni megállapodás alapján.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a termék átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.  Szolgáltató a számlát elektronikus ormában küldi meg a Felhasználó részére. Az elállási jogról szóló tájékoztatót elektronikus úton, tartós adathordozón (e-mailen) küldjük meg. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.


Hogyan rendeljen?

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel a fizetendő árakra és a mennyiségekre, a mennyiségek a kosárban is igény szerint módosíthatóak, javíthatóak. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Ha megfelelő a kosárban elhelyezett termékek mennyisége, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretne vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként szeretne regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt és regisztrált áruházunkban, úgy adgya meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszavat. Ha új vásárlóként szeretn regisztrálni, akkor adgya meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adgya meg számlázási és szállítási címet, mely ez esetben nem kerül tárolásra. A következő lépésben válaszsza ki a szállítási módot (házhozszállítás GLS futárszolgálattal) , valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés”gombra. A Megrendelés gombra történő kattintás, vásárlást az az fizetési kötelezettséget von maga után.

A virtuális pénztárban lépésről lépésre, folyamatos tájékoztatás mellett tud vásárolni, itt tudja megadni a vásárláshoz szükséges információkat pl számlázási, szállítási cím, itt tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módokat. Itt tudja megadni a kedvezmény kupon számát a kedvezmény érvényesítéséhez. Maga a vásárlás a "Megrendelés" gomb megnyomásával jön létre. A Megrendelés gombra történő kattintás, vásárlást az az fizetési kötelezettséget von maga után.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről majd a megrendelés feldolgozásának folyamatáról is kap rendszer értesítéseket.

Amennyiben módosítást szeretnének a már leadott rendelésben, abban az esetben a rendelést nem tudjuk az adott napon teljesíteni. Egy napos csúszással lesznek az ilyen rendelések postázva.

 

Garancia


Termékekre gyártótól függően 24 hónap garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

 

Elállási Jog

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Csomag visszaküldése esetén, a csomagot NE utánvételes fizetéssel adják fel, a csomag értékét bankszámlaszámára küldjük majd vissza.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Reklamáció

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén szerződés/…. alapján a ... jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.” A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése] szerint: „(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. (2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen

Ön, az eGalanteria, s.r.o. társaság hibás teljesítése esetén ( minőségi vagy mennyiségi hiba) a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Termék minőségi hibája esetén Ön áru cseréjét vagy az áru értékének visszatérítését kérheti.

Termékeinkkel kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:

eGalanteria, s.r.o. társaság, Trieda SNP 408/59, Košice, Szlovákia, E-mail cím: alomfonalak@alomfonalak.hu, Telefonszám: +421 948 288 835


Írásbeli panasz beérkezését követően harminc napon belül köteles az eGalanteria írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

 

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.
Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

 

Adatvédelemi tájékoztató

A személyes adatok feldolgozásának alapja az érintett hozzájárulása a kereskedelmi üzenetek küldéséhez, valamint online kereskedő közvetlen marketing céljából végzett tevékenységéhez.

A személyes adatok védelme.

AZ ADATKEZELŐ AZONOSÍTÁSA ÉS KAPCSOLATI ADATAI

 

1.1.         Az Ön személyes adatainak kezelője az eGalanteria, s.r.o. társaság (a továbbiakban csak „adatkezelő”), székhelye: Trieda SNP 408/59, Košice, Szlovákia cégjegyzékszáma: SK2023839004, bejegyzésre került a Kassa I Kerületi Bíróság Cégnyilvántartásában, az s.r.o. szakasz, 33037/V számú betétlapjára.

1.2.         Az adatkezelő elérhetőségei: Kézbesítési cím: Trieda SNP 408/59, Košice, Szlovákia, E-mail cím: alomfonalak@alomfonalak.hu, Telefonszám: +421 948 288 835

1.3.         Az adatkezelő nem nevezett ki adatvédelmi tisztviselőt.

A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK JOGALAPJA

2.1.         Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet (általános adatvédelmi rendelet) 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében (a továbbiakban: „Rendelet”).

A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK CÉLJA

3.1.         A személyes adatok feldolgozásának célja: üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.

3.2.         Az adatkezelő részéről nem kerül sor automatikus egyéni döntéshozatalra a rendelet 22. cikke értelmében.

A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA

4.1.         Az adatkezelő a személyes adatait 3 évig tárolja, illetve maximum addig, amíg Ön vissza nem vonja a személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását (az e célból történő feldolgozáshoz).

SZEMÉLYES ADATOK TOVÁBBI KEDVEZMÉNYEZETTJEI

5.1.         Személyes adatainak további kedvezményezettjei a Bohemiasoft s.r.o. cég (a szerver kezelője), az Unihost s.r.o. cég (a szerver kezelője) és a Casablanca INT cég (az adatközpont üzemeltetője), valamint  a GLS futárszolgálat (a rendelések szálítója), és az Accountants MP (a könyvelési cég), és a Facebook PLC.

AZ ÉRINTETTEK JOGAI

6.1.         A rendeletben meghatározott feltételek szerint Ön jogosult:
- az adatkezelőtől hozzáférést kérni személyes adataihoz
- személyes adatainak helyesbítésére
- kifogást emelni személyes adatainak feldolgozása ellen
- személyes adatait áthordozni

6.2.         Joga van bármikor visszavonni hozzájárulását, amelyet személyes adatai feldolgozásához adott az adatkezelőnek. Ez azonban nem érinti személyes adatai feldolgozásának jogszerűségét a hozzájárulás visszavonása előtt. Személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását az alomfonalak@alomfonalak.hu e-mail címen vonhatja vissza.

6.3.         Ha úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak feldolgozása ellentmondott vagy ellentmond a rendeletben foglaltaknak, jogában áll többek között panaszt tenni a felügyeleti hatóságnál.

6.4.         Ön nem köteles átadni személyes adatait. Személyes adatainak átadása nem törvényben vagy szerződésben foglalt követelmény, és nem olyan követelmény, amely szerződés megkötéséhez szükséges.

 

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

NjM4YjkxM2